Az eset után a férfi a közösségi médián keresztül vette fel a kapcsolatot a panírozott csirkéjéről ismert vállalattal. A KFC alkalmazottjai azonban nem válaszoltak neki 48 órán keresztül.
Callum Feehan elmondta, hogy csak akkor válaszoltak neki a vállalattól, amikor azzal kezdett fenyegetődzni, hogy felveszi a kapcsolatot a Környezetegészségügyi Osztállyal.
Ekkor a KFC egyik dolgozója megkereste a férfit, kért tőle egy fényképet és az étel vásárlásával kapcsolatban tett fel kérdéseket. A 25 éves férfit a beszélgetés óta nem keresték a gyorsétteremtől, pedig megígérték neki, hogy visszahívják.
A KFC szóvivője azt mondta, hogy sürgősen kivizsgálják az esetet.
Hozzátette, hogy az ételek előkészítése során szigorú eljárásokat alkalmaznak annak érdekébe, hogy ne kerüljenek idegen tárgyak az ennivalóba.
Forrás: Mirror