Nem hiszi el, hogy mire használják az emberek a salátaöntetet

Vágólapra másolva!
Egy brit felmérés kiderítette, hogy emberek mire használják valójában a salátaöntetet. Az egyértelmű válasz mellett sok meglepő is született. Voltak olyanok, akik a lábukra kenik az öntetet, de olyanok is, akik azzal zuhanyoznak.
Vágólapra másolva!

A Heinz vezetőségénel szembesültek azzal a ténnyel, hogy egyesek nem csak ételekre teszik a saláta öntetüket, hanem egészen meglepő dolgokra használják. 

Van aki lábkrémként, míg mások masszázsolajként használják.

Egy férfi még azt is állította, hogy a saláta öntettel szokott zuhanyozni. A cég vezetői azon is megdöbbentek, hogy habár már 1914 óta gyártják ezt a terméket, néhányan - különösen a Z-generáció tagjai - értetlenül állnak az ízesítés előtt. Ez azért is furcsa, mert a vízből, tojássárgájából, repceolajból, mustárporból, cukorból, kukoricalisztből és ecetből készült öntet az ötödik legnépszerűbb ilyen termék Nagy-Britanniában, éves forgalma pedig 30 millió font.

image

Amikor egy közvélemény-kutatás során azt a kérdést tették fel több brit lakosnak is, hogy mire használják a Heinz saláta öntetét, meglehetősen sok válasz érkezett, de a többség a várt választ adta: különféle salátákra, szendvicsekre és hamburgerekre teszik az öntetet. De volt aki büszkén bevallotta, hogy ő bizony a banános szendvicsére keni azt, egy háziasszony pedig azt mondta, hogy a csokoládés süteményre önti. Egy másik ember az étel ízesítése mellett még naptejként is felhasználja, egy asszony pedig azt mondta, hogy hidratálókrémként is tökéletes, másvalaki az UV-B sugarak és leégés ellen veti be napozás közben.

Egy Paul Armstrong nevű illető a fürdőkádba szokta tenni a saláta öntetet, amikor fürdik, és nagyon bevált a számára. 

Heinz termékek
Fotó: unsplash

A meglehetősen bizarr felhasználási módok után, a cég vezetősége úgy gondolta, hogy megkérik a mesterséges intelligenciát, hogy találjon ki egy definíciót a saláta öntetre, majd ez a megfejtés érkezett: "olyan, mint a majonéz furcsa unokatestvére, egy kicsit édesebb és csípősebb".

A Heinz maga is eléggé kreatív tud lenni, ha arról van szó, hogy felpörgesse az eladásokat: ahogy erről az Origo is írt, a Barbie brand 65. születésnapja alkalmából partnerségre lépett Mattel-lel, és piacra dobták a Barbie vegán majonézt BarbieCue néven.

 

 

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!