Az esportolók sok mindenben hasonlítanak a hagyományos sportolókra: profi csapatokba szerveződnek, tréner irányításával akár napi 14 órát is gyakorolnak, stratégiákat és különböző technikákat tanulmányoznak. A nagy nemzetközi versenyeken a rajongók akár egy 40 ezer fős sportstadiont is megtöltenek, a legjobb játékosokat pedig világszerte ünneplik és akár 1 millió fontot is megkereshetnek évente. Magyarországon is egyre több a hasonló kezdeményezés és egyre nagyobb az érdeklődés a versenyszerű játékok iránt, de ahhoz, hogy profi e-sportról beszélhessünk, ideje komolyan venni a játékot!
A Lay’s támogatásával most lehetővé vált, hogy megnyíljon itthon az első Gaming Ház! Külföldön már bevett gyakorlat, hogy az esportoló csapatok a versenyekre való felkészülési időt egy külön erre a célra kialakított Gaming házban töltik, profi berendezéssel és gépparkkal olyan körülmények között, amely ideális a koncentráció és a csapatszellem erősítésére. A Lay’s célja, hogy a fiatal gamerek támogatásával az esportot itthon is profi szintre emelje és biztosítsa mindazokat az infrastrukturális körülményeket, amelyek eddig nem álltak rendelkezésre az esport csapatok életében.
A Lay’s Gaming Házba a beköltözés lehetőségét a WSE csapat nyerte el, akik a csapatvezető tréner irányításával edzenek a versenyekre. A felkészülés mellett kiemelt szerepük lesz abban, hogy a Lay’s – Jobban ízlik vele a játék őszi kampányában megnyerhető EA játékokat – amelyek közül több idén ősszel kerül a piacra – teszteljék és a követők számára bemutassák. A Lay’s Gaming ház életében a szigorú napirend és felkészülés mellett szerepet kap a szórakozás is: a profi esportolók olyan véleményvezér youtuberekkel vívnak barátságos mérkőzéseket és tesztelnek közösen játékot, mint Unfield, BTurbo vagy Sirius.
A Lay’s új promóciója nem csak a profi játlékoskoknak szól, hanem azoknak is, akik most ismerkednek a gaming világával. A promóció keretein belül egy Lay’s termék megvásárlásával olyan ismert PC és PS kompatibilis EA játékokat nyerhetnek, mint a Sims4 vagy a legújabb FIFA, vagy bezsebelhetik a heti egy PS4 játékkonzolt.
A Lay’s vallja, hogy a jövő sikereit a mai fiatal generáció alapozza meg, úgy vélik, itt volt az ideje komolyan venni és megteremteni azokat a feltételeket, ahol a gamerek profi körülmények között, profik módjára készülhetnek fel a hazai és nemzetközi versenyekre.
About PepsiCo
PepsiCo products are enjoyed by consumers one billion times a day in more than 200 countries and territories around the world. PepsiCo generated more than $63 billion in net revenue in 2015, driven by a complementary food and beverage portfolio that includes Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker and Tropicana. PepsiCo's product portfolio includes a wide range of enjoyable foods and beverages, including 22 brands that generate more than $1 billion each in estimated annual retail sales.
At the heart of PepsiCo is Performance with Purpose – our goal to deliver top-tier financial performance while creating sustainable growth and shareholder value. In practice, Performance with Purpose means providing a wide range of foods and beverages from treats to healthy eats; finding innovative ways to minimize our impact on the environment and reduce our operating costs; providing a safe and inclusive workplace for our employees globally; and respecting, supporting and investing in the local communities where we operate. For more information, visit www.pepsico.com.