Újfajta módszerrel kívánja rávenni a rajongókat a Bon Jovi legújabb lemezének kiadója arra, hogy az együttes legújabb, Bounce című albumát eredetiben vásárolják meg, s ne az internetről töltsék le. Az eredeti CD tokjában a vásárlók egy 13 számjegyű kódot találnak, amely különböző, a banda weblapján keresztül igénybe vehető extra szolgáltatások elérését - például egyes zeneszámok élő változatainak letöltését, kiadatlan audio- és videoanyagokhoz való hozzáférést, valamint koncertjegyek elővételét - teszi lehetővé a lemezt megvásárlók számára.
Larry Mattera, a Bon Jovi albumot kiadó Island Def Jam kiadó vezetője az új album megjelenése kapcsán elmondta, az együttes célja az volt, hogy valamilyen kreatív úton próbálják rajongóikat az eredeti lemez megvásárlására buzdítani. Természetesen az albumhoz mellékelt kódszámmal nem sikerülhetett megakadályozni a lemez másolását, ugyanis a Bouncealbum számai már elérhetők az interneten, és természetesen sok ezren letöltötték már ezeket.
Mint ismeretes, számos lemezkiadó cég kísérletezik másolásvédett CD-k forgalmazásával, ám a védett lemezekkel sokszor gondok adódtak, mivel egyes régebbi hi-fi eszközök nem voltak hajlandók lejátszani őket. Az idei év elején a kompakt lemezes technológia egyik kifejlesztője és a márkanevet birtokló Philips nyíltan bírálta a különböző másolásvédelmi eljárásokat, mivel a vállalat szerint ezeket a lemezeket igazából nem is lenne szabad CD-nek nevezni.