|
A karakterek hét alaptulajdonsággal rendelkeznek, melyek a következők: erő, ügyesség, karizma, sebesség, szerencse, intelligencia és kitartás. Ezeket a tulajdonságokat pontokért növelhetjük, melyekből mindjárt kapunk is négyet a játék elején. A pontokat szintlépéskor kapjuk, melyeket természetesen tapasztalati pontok megszerzésével érhetünk el.
Hogy melyik tulajdonságot fejlesztjük, az teljesen ránk van bízva, vagyis a játékban nincsenek kasztok. Minden tulajdonság előbb vagy utóbb fontossá válhat, így talán célszerű mindegyik fejlesztését szem előtt tartani, de persze nyugodtan képezhetünk szakbarbárt is hősünkből.
A játék egy kis faluban kezdődik valahol Franciaországban, ahol találkozunk barátunkkal, a bátor ellenálló Pierrel. Pierre beavat minket egy titokba, mely szerint a németek egy szintén titkos kincset nagyon keresnek. Amellett, hogy keresik e titkos kincset, nem nézik jó szemmel, hogy ellenállókkal barátkozunk, így hamar a börtönben találjuk magunkat. Adva is van az első feladat: meg kell szöknünk!