|
A késztermékeket a térképeken található városokban értékesíthetjük. Minél nagyobb egy város, annál több termékre van szükség, így nekünk is egyre több üzemet kell létesítenünk, és a városok növekedése sosem áll meg. A piacot rengeteg fajta termékkel áraszthatjuk el, a hajszárítótól a kekszen, sörön, képregényen, telefonon, karácsonyfán át egészen a különféle ruházkodási termékekig. Mivel a játék egy nyolcvan éves időszakot ölel fel, a termékek palettáján időről időre új színek is feltűnnek.
Egy ipari birodalom igazgatása bizony nem könnyű feladat, sem a valóságban, sem a monitor előtt. A termelés irányítása az Industry Giant II-ben meglehetősen bonyolult feladat. Nehéznek nem nevezném, viszont idővel annyi tényezőt kell észben tartani, hogy állandóan a pause gombra fogunk kattintgatni. Bizonyos tényezőkkel, mint például a munkaerő, eleinte nem feltétlen kell foglalkozni, de ha végig produktívak akarunk maradni, előbb-utóbb minden gond a nyakunkba zúdul.
Akadnak sajnos logikátlan elemek is. Jó, a játék lényege nem az, hogy mondjuk mi rajzoljuk meg a képeket a legyártandó képregényekbe, de azért bizonyos termelési folyamatok lehettek volna valószerűbbek, részletesebbek is. Itt vannak példának okáért a farmok, melyeken az év egy bizonyos időszakában vetnek, máskor aratnak. Ennek ellenére egész évben ugyanannyi munkást kell alkalmaznunk, és - ami még nagyobb baj - ugyanannyi fizetést is kell adnunk nekik.