|
Először is nézzük a csapatot, hogy kikkel is kell szembenéznünk a nehézségekkel. Először is itt van mindjárt Roman, az Oroszlánszívűeknek nevezett bandánk vezére. Q, a robot, aki mechanikus mivolta ellenére imádja a teát, és erőteljes angol akcentussal beszél. Harmadik hősünk Jonesy, a vakond, aki a robottal ellentétben nem angol, hanem skót, és éles nyelvéről nevezetes. Végül pedig itt van Roman papája, Raxis, aki egy köpcös, kopaszodó figura, viszont nagyon fontos telekinetikus képességekkel rendelkezik.
Evvel a csapattal kell nekivágnunk a mintegy huszonegy pályának, melyek közt akadnak olyanok, ahol a cél a túlélés, vagy ha úgy jobban tetszik, az ellenfelek módszeres likvidálása, de akadnak majd olyanok is, melyeken kifejezett küldetéseket kell teljesítenünk. A missziók során a főszereplő természetesen Roman, akit azonban a legtöbb esetben elkísér valamely segítője. A segítőknek folyamatosan adhatunk egyszerűbb, az akciójátékokból jól megismert utasításokat, mint egy adott célpont megtámadása, vagy a hátsónk fedezése.
Összesen tizenhét különféle fegyverrel találkozhatunk, melyek közt szép számmal akadnak igencsak furcsa találmányok is a hagyományos pisztolyok, távcsöves puskák, aknavetők és egyebek mellett. Hogy mást ne említsünk az egyik fegyverrel apró fekete lyukat lőhetünk ki, mely az Unreal második részében megcsodálthoz hasonlóan beszív minden körülötte lévő tárgyat és személyt, akár az óvatlan játékost is.
Fegyvereket persze nemcsak mi hordozunk magunknál, hanem az ellenségek is. Különösen meg fog gyűlni a bajunk a pályák végén ránk váró főellenségekkel, kik nemcsak állig fel lesznek fegyverezve, de még kisebb követőikkel is körülbástyázzák magukat. Az egyik ilyen fő gonosz például a mi kis Q barátunk továbbfejlesztett változata, a Q1-12, aki azonban tea helyet jókora adag ólommal kínálja vendégeit. A mesterséges intelligenciára nem lehet majd panaszunk, vagyis sem csapattársaink, de az ellenfelek sem fognak esztelenül belerohanni a fekete lyukainkba.
Nem lehet panaszunk a játék grafikájára sem. Egyrészt maguk a karakterek, illetve a környezet is nagyon aprólékosa, részletesen lett kidolgozva, másrészt ebben a játékban is találkozhatunk azokkal az újgenerációs elemekkel, mint a szilánkokra robbanó faépületek, a koszolódó víz, vagy a hóba csapódva kis hófellegeket felverődő lövedékek. Külön kiemelésre érdemes a karakterek remekül eltalált mozgása, ami különösen fontos a külső nézet miatt.
Az Armed and Dangerous fejlesztése nem ma vette kezdetét, és már több híresztelés is megjelent a napvilágra kerülés dátumával kapcsolatban, de várhatóan idén decemberben végre tényleg kipróbálhatjuk ez a meglehetősen színvonalasnak ígérkező third person shootert. Az Angel of Darnes által okozott csalódás után ránk is fér...
Rendszerkövetelmény: még nem ismert.