A Gladiator: Sword of Vengeance című játék november elején jelent meg a Sony Playstation2, illetve a Microsoft Xbox játékkonzolokra. A második század elején játszódó, meglehetősen brutális programban a játékosok egy római gladiátor bőrébe bújva gyilkolhatják halomra harci arénákban az ellenfeleket.
A programot kiadó Acclaim Entertainment a szoftvert sokkoló reklámkampánnyal kívánja népszerűsíteni az Egyesült Királyságban - számolt be az Ananova. A társaság közlése szerint két héten át országszerte olyan speciális posztereket helyeznek el az utcákon, melyekből szép lassan vért stilizáló vörös festék csöpög majd kifelé. Ezt aztán a reklámkampány végét követően külön takarítómunkások fogják eltakarítani az utca kövéről. A társaság közlése szerint a véres reklám a Gladiator játék marketingstratégiájának egyik alapkövét képezi, s szorosan kapcsolódik a játékban masszívan jelen lévő vérontáshoz és agresszióhoz.