Miért érdemes ellátogatni egy olyan játékkiállításra, mint az E3? A felhasználóknak természetesen azért, hogy tájékozódjanak a készülő programokról, a fejlesztőknek és kiadóknak pedig azért, hogy bemutassák a portékájukat, de az utóbbi csoport, mármint a kiadók értékes megállapodásokkal a zsebükben is hazatérhetnek. Ilyen szerződés, sőt, szerződések kötege lapul az O~3 menedzsereinek aktatáskájában is, mivel az expón nem kevesebb, mint öt fejlesztőgárdát is "rávettek" hogy a továbbiakban az ő emblémájuk alatt jelenjenek meg programjaik. Az öt fejlesztőcsoport, mely leszerződött Bill Gardner vállalatával, a brazil Espaço Informática, mely még '90-ben alakult, és legismertebb munkájuk a Hades 2; a Gratuitous és Presto Studios alkalmazottak által életre hívott Behemoth; a húsz éve az iparban dolgozó Ron Siller ciprusi csapata, a SyberSoft; a spanyol Virtual Toys valamint a tajvani székhelyű XPEC Entertainment, mely már több platformra is fejlesztett sikeres játékokat.