Az eszközt kifejlesztő Holomedia Kft. ügyvezetője, Rákosy Csaba szerint a világújdonságnak számító optikai technológia egyelőre reklámcélokat szolgálhat, később azonban tömegkommunikációs megoldásokhoz is felhasználható lesz. Az ügyvezető úgy véli: a most még csupán képeket megjelenítő technológiát a későbbiekben össze lehetne kapcsolni optikai felismerő rendszerekkel, így az eszköz üzenetközvetítő berendezések részévé válhatna. Rákosy Csaba szerint az ilyen eszközöket öt-tíz éven belül meg lehet majd találni az otthonokban is.
Az ügyvezető elmondta, hogy Európa szerte nagy érdeklődés mutatkozik az eszköz iránt. A Holomedia több reklámcéggel és nagyvállalattal tárgyal a vetítőgépek bérbeadásának feltételeiről és a vetített idő áráról. Reményeik szerint Magyarországon jövőre százas nagyságrendben helyezhetnek ki berendezéseikből.
Patai István, a vállalat médiaszakértője konkrét árakról nem nyilatkozott, azt azonban elmondta, hogy cége szerint az óriásplakát-, illetve reklámfilm-kampányokhoz képest a Holomedia alkalmazása nem drága.
A Holomedia Kft.-t idén, hárommillió forintos alaptőkével hozták létre. Az 50-50 százalékban amerikai-magyar tulajdonú cég 3-5 éven belül kíván nyereségessé válni - mondta Rákosy Csaba.