A vállalat jelentése szerint az áprilissal végződött tizenkét hónapban 136 százalékkal nőtt a széles sávú internet kapcsolattal rendelkező otthoni előfizetők száma a Nyugat-Európában. A növekedés elsőszámú haszonélvezői a szórakoztatóipari tartalomszolgáltatók, leginkább a felnőtteknek szánt tartalmat értékesítő oldalak.
Nagy-Britanniában az elmúlt évben megháromszorozódott a szélessávú előfizetők száma. A 3,7 millió csatlakozás azonban csak a 21,6 százaléka az összes internet előfizetésnek, és ezzel Nagy-Britannia az utolsó előtti a nyugat-európai sorban. A sereghajtó Olaszország, ahol az összes otthoni internetcsatlakozásnak csak a 16,4 százaléka az 1,8 millió széles sávú csatlakozás. Az élen Franciaország, Spanyolország és Hollandia áll, sorrendben 39 százalékos, 37,2 százalékos és 36,6 százalékos aránnyal.
Az Egyesült Államokban 35 százalékos a telítettség, és ez 38 millió otthoni előfizetőt jelent a széles sávú szolgáltatásra. Arány szerint a világranglistát Dél-Korea és Hongkong vezeti.
Ha a növekedés a jelenlegi ütemben folytatódik, 2004. április végére 53 millióan fizetnek elő Nyugat-Európában a széles sávú hozzáférésre, ötmillióval kevesebben, mint ugyanakkor az Egyesült Államokban.