A legtöbb potenciális felhasználó kivár, hiszen a korábban a piacra bevezetett újdonságok esetében azt tapasztalta, hogy ezek nem is túl hosszú idő elteltével már jóval olcsóbban beszerezhetőek - derült ki a konkrét számadatokat mellőző prezentációból. Kevesen kutatnak aktívan a technikai újítások iránt, a nóvumokról legtöbben hirdetésekből, reklámokból értesülnek; eközben kiemelkedő szerepet kapnak azok a "szakértők", akik már kipróbálták a gyakorlatban a frissen bevezetett szolgáltatásokat - egyebek között erre jutottak a kutatók.
A felmérés eredményei azt mutatják, hogy a mobiltelefonon elérhető tévéadásokat leginkább a színes magazinokhoz hasonlóan használnák az emberek: utazás közben vagy néhány perces holtidőkben néznék a műsort, amelynek finomságait azonban még nem ismerik. Legalábbis ez a következtetés szűrhető le abból, hogy többen is úgy nyilatkoztak, hosszabb élő műsorokat, például focimeccs-közvetítéseket is nyomon követnének mobiltévén, holott ekkora képernyőn például alig ismerhető fel a labda.
Balázsi György, a mintegy 45 százalékos piaci részesedéssel bíró T-Mobile üzletfejlesztési menedzsere az eseményen arról beszélt, ma mintegy 50-60 ezer harmadik generációs (3G), azaz mobiltévé-adás vételére alkalmas maroktelefon működik hálózatukban, és arra számítanak, hogy a jövő év végére 300 ezerre emelkedik ez a szám.