A Google tulajdonában lévő videomegosztó hét európai országban (Franciaország, Írország, Olaszország, Hollandia, Lengyelország, Spanyolország és az Egyesült Királyság), illetve Brazíliában és Japánban indította be lokalizált szolgáltatásait. Ezekben az országokban a videomegosztó szájtot a helyi nyelven lehet elérni, emellett országspecifikus értékelésre és kommentálásra is mód van.
Chad Hurley, a YouTube egyik társalapítója a lokalizált oldalak kapcsán a BBC-nek úgy nyilatkozott, az oldal napi mintegy 200 millió látogatójának jelenleg több mint fele az Egyesült Államokon kívülről érkezik. Steve Chen, a másik társalapító az AP hírügynökségnek elmondta, logikus lépés volt elérhetővé tenni szolgáltatásaikat az angolul nem beszélők számára is, amelytől az Amerikán kívüli felhasználók számának további növekedését várják. A lokalizált szolgáltatásokon a YouTube a helyiek számára érdekes hirdetéseket is értékesíthet, s egy adott országban élők számára érdekes tartalmakat kínálhat.
A társaság emellett azt is bejelentette, hogy egy sor tartalompartneri megállapodást kötött, melyek révén többek között európai labdarúgómérkőzések közvetítéseit is elérhetővé teheti majd oldalain. A YouTube ugyancsak a napokban indította el mobiltelefonról elérhető oldalát: az ezen lévő videókat 3G-s készülékekkel lehet megtekinteni.