A cég a San Joséban megrendezett Nvision 08 konferencia megnyitóján mutatta be az újdonságot. A színpadon egyebek mellett a hamarosan megjelenő Spore, a Call of Duty: World at War, és a Race Driver Grid játékokkal demonstrálták, a Mitsubishi és a Viewsonic "3D Ready" márkajelzésű, 120 hertzes képfrissítési rátát használó tévéivel. A sztereoszkóp képmegjelenítési technika segítségével a képernyőn háromdimenzióban, persze csak akkor, ha polarizált - tehát nem - szemüvegben nézik őket. A tipikusnál gyorsabb képfrissítésű megjelenítőkre azért van szükség, mert a tévék a másodperc törtrésze alatt váltakozva különböző szögből felvett képeket jelenítenek meg, ezeket a polarizált szemüveg alkalmazásának köszönhetően hol csak a bal, hol csak a jobb szem látja, összességében azonban 3D-s képet érzékel a játékos.
Jen-Hszun Huang, az Nvidia elnök-vezérigazgatója komoly üzleti lehetőséget lát a térhatású megjelenítésben, vélekedése szerint ugyanis akár két-három éves játékokat is érdekes lehet újrajátszani ezzel a technológiával kiegészítve: a demonstráción például 2005-ös Age of Empires III-at mutatták be tér. A Ubisoft cég Avatar címmel már kimondottan a 3D-s megoldásra épülő játékot fejleszt, de a cégvezér jelentős potenciált lát saját megoldásában a World of Warcrafthoz hasonló, játékosok tízezrei által használt MMO (massively multiplayer online) játékok esetében is: Huang úgy véli, a jövőben ezek váltják majd fel a szociális hálózatokat. A térhangzás már jópár éve elérhető a DVD-filmek mellett a videojátékokban is, a fejlesztők reményei szerint a térhatású vizuális élményt biztosító játékok és a szükséges hardverek már jövőre elérhetők lesznek.