Hivatalosan is bemutatták a Samsung legújabb Armani mobilját, a Night Effectet, amelyet a hátulját díszítő óriási Emporio Armani logó mellett puha, gumiszerű bevonatáról és fémes érintésű gombjairól lehet felismerni. Ha leszáll az est, a készüléket az is összetéveszthetetlenné teszi, hogy az oldalán is kigyullad egy ledes felirat, amely kék, zöld vagy piros fényben világítva mutatja a divatház nevét, amikor a felhasználó hívást indít vagy fogad.
A mobil tervezője, Giorgo Armani elmondása szerint a Night Effect külseje a nagyvárosi fényeket idézi. "Párizst a fények városaként ismerik, Tokió viszont a neonfények városa. Sötétedés után izgalmas hangulat, energia önti el az várost és ez az érzés nagyon is armanis" - mesélte divattervező, aki saját bevallása szerint az Armani/Ginza torony avatása alkalmából tett utazása során gyűjtötte az ihletet a japán fővárosban.
Az új Samsung mobil a rendhagyó külső mellett 2,2 hüvelykes AMOLED kijelzőt, 3 megapixeles kamerát, 120 MB-os belső memóriát, microSD bővítőhelyet és jack kimenetet is kapott. Mivel a mobilt zenehallgatásra tervezték, a legtöbb népszerű zeneformátumot lejátssza, és FM rádiója is van.
A készülék nem csupán külsőségeiben viseli magán Armani kézjegyét, hanem a menüi is, és a divatház által komponált csengőhangok és tervezett grafikai elemek járnak hozzá. A divatmobil nem lenne igazi divatmobil olyan Emporio Armani kiegészítők nélkül, mint a nyakpánt, a fülhallgató vagy a könnyű, divatos CD tartó formájú doboz. A Night Effect fekete és fehér változatban novembertől lesz kapható Európa nagyobb városaiban 300 euró (70 ezer forint) körüli áron.