A Google 2007-ben vásárolta fel az internetes telefonszolgáltatást nyújt GrandCentralt, amelyet most Google Voice néven indít útjára kibővített funkciókkal. A Voice egy univerzális (amerikai) telefonszámot ad a felhasználónak, amelyhez hat másikat rendelhet hozzá.
Ha ezt a Google-telefonszámot hívja valaki, akkor az ügyfél összes - maximum hat - telefonja megszólal, vagyis egyszerre csörög az otthoni, a munkahelyi, a mobil, és mondjuk a céges mobil szám is. A koncepció logikus: aki keres minket, az nem valamelyik telefonunkat szeretné elérni, hanem minket. A dolog másik előnye, hogy egy-egy telefonszám megváltozása esetén nem kell mindenkit újra értesíteni, elég azt a Voice-ban átírni.
A Google-os telefonszámokat egymás között ingyen lehet hívni Amerikában, és a felhasználók a normál hívásoknál olcsóbb tarifával telefonálhatnak a rendszeren kívülre is, amihez a cég CheckOut nevű fizetési rendszerében kell feltölteniük az egyenlegüket. Ez hasonló megoldás a Skype fizetős hívásaihoz, a SkypeOuthoz, ennek ellenére a Google szerint ők nem a piacvezető VoIP-szolgáltatást célozták meg fő versenytársként.
A Voice új, látványos szolgáltatása, hogy hangpostafiók is tartozik hozzá, amelyet nem csak lehallgatni lehet az összes készülékről, hanem a rendszer az angol nyelvű hangpostát írásban is kézbesíteni tudja sms-ben vagy e-mailben. Az üzenetek átírását egy szoftver végzi, és a technológiát folyamatosan tökéletesítik. A Voice új szolgáltatásait először csak a GrandCentral már meglévő felhasználói érhetik el, a cég folyamatosan nyitja meg azt az új jelentkezők előtt.