A redmondi cég az amerikai kereskedelmi hatósággal, a postafelügyelettel és a Western Union pénzügyi szolgáltatóval karöltve dolgozta ki a figyelmeztető "társadalmi célú hirdetéseket", amelyek bizonyos találati oldalakra automatikusan rákerülnek. A Microsoft szerint az akció célja, hogy ráébresszék az embereket: az ilyen ügyekben a józan eszüket használják, és semmiképpen se dőljenek be a csalóknak.
Számos csaló használja ki a bajbajutott lakástulajdonosokat vagy hitelkártya-tartozással rendelkezőket az interneten keresztül. A Bing mindjárt figyelmeztet, amikor a találatok között olyan szókapcsolatok szerepelnek, mint "hiteltartozások átvállalása", vagy "ajánlat nagy jelzálogtartozással rendelkezők részére", valamint immár feketelistára kerültek a "lottójátékok", amelyekben a nyereményt csak fizetség ellenében kapja meg a játékos.
A keresési találatok mellett konkrét linkek is megjelennek, amelyek a kereskedelmi hatóság, vagy a Microsoft honlapjára vezetnek, ahol arról olvashatunk tanácsokat, hogyan lehetne elkerülni és jelenteni a csalásokat. David Vladeck, a kereskedelmi hatóság igazgatója szerint a keresésekhez kötődő figyelmeztetések azért rendkívül hatékonyak, mert a fogyasztókat a legmegfelelőbb pillanatban érik el, és arra biztatja a többi keresőmotor szolgáltatóit is, hogy vegyenek példát a Bingről.