Meglepően gyenge héttel, alig húszezer készülék eladásával lépett be a Google a mobilpiacra. A Nexus One eredményei nem csak az iPhone 3GS 1,6 milliós első heti forgalmához mérve tűnnek jelentéktelennek, a többi androidos okostelefon is jobban nyitott a bemutatót követő első hét napban.
Nem csak az Apple régen várt, villámgyors processzorral felszerelt készülékéhez képest maradtak el a Nexus One eladások a Flurry szerint. A nagy reklámkampánnyal bejelentett Motorola Droidból 250 ezret vásároltak meg, pedig csak egyetlen amerikai szolgáltató, a Verizon árusította. Még a különösebb csinnadratta nélkül piacra dobott myTouch készülékből is háromszor annyi kelt el, mint a Google szupertelefonjából.
Az Apple készülékének előnye érthető. Több piacon vezették be, a bejelentés után a világ egyik felén meg lehetett rendelni az új iPhone-t. A többi androidos készülékhez viszonyított alacsony érdeklődést már nehezebb megmagyarázni. Elképzelhető, hogy az amerikai, brit és szingapúri vásárlók mégis szerették volna megtapogatni a készüléket, mielőtt megrendelik a Google webboltjából.
Csinos, de nem népszerű a Google mobilja
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a Flurry számai nem annyira pontosak, mint a kereskedők kimutatásai. A cég a mérőkódját tartalmazó mobilszoftverek alapján becsüli a használatban levő készülékek számát.