Brian Farrell, a THQ cég elnöke egy New York-i konferencián a játékprogramok árairól fejtette ki véleményét. E szerint a videojátékoknak olcsóbbnak kellene lenniük. Az Egyesült Államokban egy frissen megjelent játékért hatvan dollárt, vagyis nagyjából 12 ezer forintnak megfelelő összeget kérnek el, nagyjából itthon is ugyanennyit kóstál egy videojáték - számolt be a Gamesindustry.biz nevű szakportál. Farrell azonban úgy véli, jobb választás, ha a programokat kedvezőbb áron adják: a cégvezető 40 dolláros, azaz 8 ezer forint körüli árat tart olyan optimálisnak, amely még a kiadók számára is vállalható, és a játékosok is meg tudják fizetni. A szakember szerint iparágában nem az a fontos, hogy milyen magas árat tudnak elérni egy játékért, hanem az, hogy milyen sok játékost tudnak elérni a programmal.
A THQ saját tapasztalatai szerint amikor a cég egyik játékának árát 60-ról 40 dollárra csökkentették, az eladások jelentősen fellendültek. Nyilatkozatai szerint az új játékokat eleve ennyiért kellene árusítani, mert az alacsonyabb áron több fogyna belőlük, ami nagyobb bevételeket generálna a kiadóknak.
Farrell nem fél attól, hogy a játékok kiadói ráfizetnek az árcsökkentésre, manapság ugyanis a legtöbb játékhoz pályák és más bővítmények is elérhetők, melyek megvásárlásáért csaknem akkora összeget költhet a játékos, amennyibe az alapjáték került. A kiadó vezetője szerint ez az üzleti modell fog hódítani a jövőben, azaz az alapjátékok olcsóbbak lesznek, viszont fizetős extra tartalmak lesznek elérhetőek hozzájuk. A THQ-nak egyébként már most ezek értékesítéséből származik bevételeinek 15-20 százaléka.