A BBC beszámolója szerint amíg a Times Online cikkeit ingyen lehetett olvasni, az online magazint havonta 21 millió látogató kereste fel. Azt követően, hogy a tartalmak eléréséért fizetni kell, ez a szám 2,7 millióra csökkent. A Rupert Murdoch médiamogul birodalmához, a News Internationalhez tartozó Times és a Sunday Times online tartalmainak eléréséért eddig több mint százezer felhasználó fizetett, ezen felül nagyjából ugyanennyien előfizetői a papír újságoknak, s érhetik el ugyancsak a netes kiadás tartalmait.
A Times vezetősége úgy nyilatkozott, előzetes kalkulációik alapján nagyjából az online olvasói tábor 90 százalékának elvesztését tartották valószínűnek a tartalmak fizetőssé tételének hatására. A cikkek online elérése egyébként napi egy fontba (~ háromszáz forint), vagy heti két fontba (~ hatszáz forint) kerül, míg az iPad-tulajdonosok négy hétre tíz fontért (~ háromezer forintért ) fizethetnek elő az internetes kiadásra.
James Harding, a Times egyik szerkesztője a BBC-nek optimistán nyilatkozott a fizetős szolgáltatások fogadtatásáról: tapasztalataik szerint a újságok ingyenes próbaelőfizetések lejártát követően a legtöbben előfizetnek az online tartalmakra. Harding úgy nyilatkozott, a korábbi, ingyenes online hírszolgáltatáson alapuló üzleti modell alkalmazásával nem tudták volna fenntartani magukat. A digitális szolgáltatások fogadtatásával egyébként a News International vezetése is elégedett - nyilatkozta a BBC-nek a társaság vezetője.