A Facebook Deals a Places nevű helyfüggő szolgáltatáson alapul, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy ha mobiltelefonról használják az oldalt, tartózkodási helyükről - például egy étteremből, áruházból vagy moziból - bejelentkezzenek, azaz tudassák ismerőseikkel, hol is tartózkodnak éppen. A Places Magyarországon egyelőre nem érhető el, több mint egy tucat külföldi országban azonban már használhatják a felhasználók.
A Deals nevű új szolgáltatás a Places kiegészítése, amelynek segítségével üzletek vagy hotelek a közösségi oldal felhasználói számára különböző vásárlásra csábító kedvezményes akciókat nyújthatnak anélkül, hogy a kuponrendszer kialakításához bonyolult informatikai infrastruktúrát kellene kiépíteniük. Az Egyesült Államokban már ősz óta elérhető Deals hétfőn Kanadában, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban indult el.
A megoldást használó első európai cégek közt megtalálható a Starbucks, amely akciója keretében ingyenkávéval csábítja magához a facebookozókat, a Mazda az MX5 roadsterére ad húsz százalék kedvezményt, míg a Benetton divatcég jótékony célokra ajánl fel 2 eurót minden egyes, a közösségi oldalon bejelentkező felhasználó után. Mivel a Places sem érhető el itthon, a Deals szolgáltatást sem tudják használni magyarok egyelőre, a szolgáltatás bevezetésével kapcsolatos tervekről a közösségi oldal csupán annyit közelt, hogy egyéb európai országok számára is elérhetővé válik majd a Places hamarosan.