A meglepően visszafogottan öltözött popsztárral Marissa Mayer, a Google fogyasztói termékekért felelős igazgatóhelyettese készített interjút egy, a keresőóriás dolgozóival teletömött teremben. A kérdéseket azonban a twitterezők, youtube-ozók és a Google vitasegítő eszközét, a Moderatort használók tették fel. Mayer több mint 54 ezer kérdésből választotta ki azt a párat, amit feltett az énekesnek.
Lady Gaga és a Google találkozása azért is volt várható, mert a sztár volt az első, akinek egy klipjét több mint egymilliárdszor nézték meg a netezők. A sztár nem csak a keresőcéget tüntette ki figyelmével, korábban már meglátogatta a Szilícium-völgy másik sztárstátuszt élvező vállalatát, az Apple-t is.
Az énekesnő látogatását nem csak élőben lehetett követni. Az egy óra tizenhárom perces műsort a YouTube-ra is feltöltötték. A videóból megtudhatjuk, hogy Lady Gaga még nem tartja magát nemzetközi sztárnak, és hogy hamarosan megjelenő Judas című klipjében rendezőként is kipróbálta magát.