A kábeltévék beszélgetős műsoraira emlékeztető Sheen's Korner szombat este került először adásba a Ustream online videoközvetítő szolgáltatáson. Az egyórás műsorban szó esett arról, hogy ki lenne szívesen Charlie Sheen, illetve hogy a sztár kinek a bőrében töltene el szívesen tíz percet. Az utóbbi kategóriába Colin Farrell, a San Francisco Giants dobójátékosa, Brian Wilson, valamint Sean Penn került be. Arra is jutott idő, hogy Sheen bemutassa új tetoválását, a bal csuklójára írt "winning" szót.
Az első adásának végére 113 ezer nézővel rendelkező ustreames show ugyan kiemelkedően népszerű, Sheen twitteres sikere mellett mégis eltörpül az új kísérlet. A színész mikroblogja indulásának első napja alatt 1,2 millió követőt gyűjtött össze, amivel még a Guinness-rekordok könyvébe is bekerült. A színész Twitterét már akkor hatvanezren követték, amikor még egy betűt sem találhattak rajta, jelenleg több mint kétmillióan olvassák, amit ír.
Sheen azt mondta a Ustreamen, a visszajelzésektől teszi függővé, hogy napi műsort csinál-e a Sheen's Kornerből. A műsor első részét 988 ezren nézték meg felvételről, a második epizódot pedig 34 ezerszer töltötték le.