A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
1
Ezüstérem
2
Bronzérem
1

Facebookozni tanulnak a Toyota új autói

Vágólapra másolva!
A Verdák kocsijainál is barátságosabb járművek gyártásába fog a Toyota. A japán cég új autói barátnak fogják jelölni a tulajdonosukat, és netes üzenetekben figyelmeztetik, ha eljött a szerviz vagy az olajcsere ideje.
Vágólapra másolva!

A Salesforce.com intenetes szolgáltatócéggel közösen látott hozzá a Toyota autós közösségi oldala kifejlesztéséhez. A gyártónak ez a második frissen indult internetes projektje, a cég a múlt hónapban adta hírül, hogy állandó internetkapcsolattal rendelkező autók tervezésén dolgozik a Microsofttal közösen.

"A közösségi hálózatok megváltoztatják az emberi kapcsolatokat és a kommunikációs módokat, az autóknak pedig követniük kell ezt a fejlődést" - nyilatkozta Tojoda Akio, a Toyota elnöke az együttműködés bejelentésekor.

A Toyota Friend nevű oldalon ugyanúgy chatelhetnek majd a sofőrök az autóikkal, ahogy a Facebookon vagy a Twitteren az ismerőseikkel tennék. Az autóknak profiljuk lesz a rendszerben, a fontos információkat azonban nem csak itt, hanem sms-ben és e-mailben is meg tudják osztani tulajdonosukkal. A kettős figyelmeztetésnek köszönhetően a sofőrt nem éri meglepetésként, ha fogytán van a benzin vagy lemerült az akkumulátor.

A hálózati kapcsolat nem csak a közösségi funkciók miatt lesz lényeges. Ezen keresztül érik el a járművek a Toyota zenés és navigációs digitális szolgáltatásait. Az emberek által használt közösségi oldalakkal is összeköthető Toyota Friend hálózat először Japánban lesz elérhető jövőre a cég hibrid és elektromos autóiban.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!