Ezt a vállalat vezetője, Bracken P. Darrell jelentette be a Logitech vártnál rosszabb negyedéves pénzügyi eredményeinek ismertetését követően. Az 1981-ben alapított, svájci székhelyű cég eladásai a legutolsó üzleti negyedévében 14 százalékkal csökkent, az európai, közel-keleti és afrikai régióban pedig húsz százalékkal esett az eladások száma. Darrel szerint a visszaesés jelentős mértékben köszönhető a globális PC-piac visszaesésének.
A csökkenés megállítása érdekében a vállalat jelentősen változtatni fog üzleti stratégiáján. Visszatér alapvető termékei, például az egerek, billentyűzetek gyártásához, és bővíteni akarja az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő táblagépekkel használható kiegészítőinek kínálatát is.
Ennek részeként a cég felhagy például a videojátékos irányítók, biztonsági kamerák és univerzális távirányítók, valamint iPod-dokkolós hangrendszerek gyártásával is, hogy jobban tudjon fókuszálni a fő termékkategóriáira.