A Businessweek üzleti lap szerint az együttműködés a csúcstechnológiai cégek logikus fejlődéséből következik. A szórakoztatóelekronikával foglalkozó vállalatokat egyre inkább az alapján ítélik meg, hogy elő tudnak-e rukkolni olyan különleges dizájnú, minőségi termékekkel, amelyektől a vásárlók egy elitklub tagjainak érezhetik magukat. A luxusmárkák pedig ugyanilyen elvek mentén működnek.
Az üzleti lap szerint a viselhető számítógépek - okosszemüvegek és órák - korában még fontosabbá válik a formatervezés. Deneve azonban a lap információi szerint nem a cég kiskereskedelmi részlegéhez megy, és nem is a sokat pletykált iWatch órán fog dolgozni.
Deneve segédkezett az Yves Saint Laurent divatmárkát globális márkává növelni. A Businessweek szerint az innováció támogatásában, a sikert ígérő fejlesztési irányok kiválasztásában lehet a cég használra a menedzser. Deneve már dolgozott az Apple európai értékesítési részlegén, most pedig egy kicsit unalmassá vált márkához tér vissza a divatvilágban szerzett tapasztalataival.