Elégedettebbek a hangjukról felismert ügyfelek

Vágólapra másolva!
Vágólapra másolva!

A távközlési társaság telefonos ügyfélszolgálatán egy éve vezették be a hangazonosítás lehetőségét, amely teljesen kiváltja a személyes adatokkal való beazonosítási folyamatot. A Magyar Telekom legutóbbi ügyfélelégedettségi felmérések eredményei 20 százalékponttal magasabb elégedettséget mutattak ki a hangazonosítást használó ügyfeleknél az ügyfelek átlagához képest.

Az ügyintézést jelentősen meggyorsító hangazonosítást egy alkalommal, telefonon kell beállítani a mobiltelefonról hívható 1430-as, és a 1412-es vezetékes ügyfélszolgálati számon. Az előfizetői kód megadását követően az alábbi mondatot kell egy automatának beolvasnia az ügyfeleknek: "A hangom az azonosítóm, ilyen egyszerű és kényelmes". A továbbiakban a hívó ügyfél már a hangja alapján azonosítható, így az ügyfélazonosító vagy a telefonszám megadását követően további adatok egyeztetése nélkül intézheti ügyeit telefonon keresztül.

A szolgáltatást már több mint ötvenezer ügyfél használja a Telekomnál a cég közlése szerint.

Az Origót kiadó Origo Média és Kommunikációs Szolgáltató Zrt. kizárólagos tulajdonosa a Magyar Telekom Nyrt.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!