A kínai WeChat és a japán Line ötvözik a Facebook, a Skype és a WhatsApp szolgáltatásait, és ingyenes telefonálást, azonnali üzenetküldést, valamint kép- és videomegosztást tesznek lehetővé a felhasználóiknak.
A Line munkatársai ezen a héten Franciaországban és Olaszországban jártak, hogy népszerűsítsék a világszerte már 230 millió felhasználóval rendelkező szolgáltatást. Spanyolországban már 15 millióan használják a telefonra is telepíthető alkalamazást, többek között az FC Barcelonának és a Real Madridnak is van már oldala a Line-on.
A Line-on és a WeChaten is különböző ikonokat, matricákat küldhetnek egymásnak a felhasználók, melyek egy része fizetős. A Line csak júliusban 10,8 millió dollárra tett szert a matricák eladásából, és ezek képezik a cég bevételeinek 30%-át.
A WeChatnek már 500 millió felhasználója van, ám ebből mindössze csak 100 millió Kínán kívüli. A cég Lionel Messi-t nyerte meg nagykövetének, és 2013 vége felé szeretne betörni Franciaországba. A WeChat vezetői abban bíznak, hogy a kínai bevándorlók majd segítenek a szolgáltatás népszerűsítésében.