Felvásárolták a NetPincért, amely Magyarország egyik legrégebbi online szolgáltatója volt. Kereken tizenöt éve, 1999-ben alapították, akkor kuriózumnak számított, hogy nem csak telefonon, de akár az interneten is lehet ételt rendelni házhozszállítással.
Hasonlóan indult a NetPincér, mint a Facebook: egyetemi kollégiumi szolgáltatásból lett országos portál. A kezdést követően évről-évre megduplázta forgalmát: míg 1999-ben 12 millió forint, addig 2000-ben már 49 millió forint forgalmat bonyolított.
A netes rendelések száma már 2008-ban meghaladta az egymilliót, a NetPincér többször elnyerte Magyarországon az év legjobb internetes kereskedője díjat. Jelenleg több mint 550 étteremmel áll kapcsolatban a gyűjtőportál.
Azt nem tudni, hogy a felvásárlás hogyan érinti a szájtot: felveszi a Foodpanda nevét és arculatát, vagy önálló márkaként üzemel tovább.
A Foodpanda ugyan sokkal később indult, mint a NetPincér, az intenzív nemzetközi terjeszkedésnek köszönhetően globális hálózattá nőtte ki magát. Huszoonöt országban van jelen társmárkáival együtt (foodpanda, hellofood, foodnation, hungrypanda), Magyarországra tavaly érkeztek meg. A budapesti kezdés óta mára 30 településen elérhetőek, több mint 400 étteremmel vannak összeköttetésben.
A 2012-ben alakult cég az európai terkeszkedés részeként a NetPincér mellett felvásárolta a horvát Pauzát, és a Szerbiában, Montenegróban és Bosznia-Hervegovinában működő Donesi.com-ot.