A HTC két évvel ezelőtt szerződtette le Change nevű reklámkampányához a Vasember sztárját Robert Downey Jr.-t, összesen 12 millió dollárért. A színész nemcsak arcát adta az egymilliárd dolláros kampányhoz, de kreatív tanácsadója is volt annak. A tajvani cég most legjabb csúcsmobiljához, az M9 készülék promójához vette rá Downeyt, hogy hülyét csináljon magából a kamerák előtt.
Ezek a kisfilmek nem hagyományos értelemben vett reklámok, a hivatalos álláspont szerint a Robert Downey Jr., illetve a HTC kreatív együttműködését mutatják be. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy Downey és színésztársa Brian Schaeffer furcsábbnál furcsább videókban mutatkoznak, melyekben aztán grillcsirkét ütnek baseball ütővel, sellőnek öltöznek és kézigránátot csavarnak be egy villanykörte helyére. A HTC termékei mindössze a klipek végén tűnnek fel.
Mindegyik felvétel egy színről lett elnevezve. A lenti narancs videóban Robert Downey Jr. egy nyúlembert "lep meg" egy lufival. A reklámsorozat többi részét ezen a linken nézheti meg.