Miután a konyhában nem lett elég népszerű, az Apple újabb területen próbálja meghonosítani a viszonylag gyenge eladásokkal rendelkező iPadet.
A kaliforniai gyártó a források szerint 40 fejlesztővel kötött szerződést olyan alkalmazások elkészítéséről, melyek kifejezetten vállalkozói feladatok elvégzésére jók.
A repertoárban pénzügyi és számlázási szoftverek is szerepelnek.
A programokat az Apple kompatibilissé szeretné tenni egymással, hogy gördülékenyebb üzleti élményt nyújthasson az iPad. A fejlesztés áprilisban indult, a partnerek kiléte azonban nem ismert, sőt, egyes információk szerint
még egymásról sem tudnak.
Az Apple hosszú távú célja üzleti és munkahelyi alkalmazáscsomagok értékesítése, melyek a gyártó amerikai partnerszolgáltatóinál (Verizon, AT&T) is kaphatók lehetnek.
Bár az Apple igyekszik titokban tartani a fejlesztést, a Wall Street Journal szerint pár kisebb üzlet már teszteli a szolgáltatást.
Egy bőrápolási termékekkel foglalkozó vállalkozás vezetőjének az Apple Store-ban "egy partner saját számlázó programját" ajánlották, egy kanadai étteremtulajdonos pedig három iPadet vásárolt, melyeket egy szintén partnercég fejlesztette app segítségével kasszagépként használ.