Helyreállt a Telekom mobilhálózata 12 óra 30 perckor Magyarországon. Ismét lehet hívást kezdeményezni, és mobilnetezni is a szolgáltató hálózatán.
Mint a cég sajtóosztálya közölte,
egy hálózati berendezés átmeneti meghibásodása okozta a problémát.
Hogy a szolgáltató megtéríti-e az ügyfeleknek okozott kárt, még nem tudni. (Amint válaszolnak kérdésünkre, bővítjük a cikket!) Azonban úgy tudjuk, az látalános szerződési feltételek alapján
legalább 72 óráig kell állnia a hálózatnak,
ahhoz, hogy a mobilszolgáltatónak ki kelljen fizetnie az okozott károkat.
Mint arról az Origo is beszámolt, a Telekom mobilhálózata csütörtök reggel fél 10-től állt le: sokáig egyáltalán nem lehetett se telefonálni, se mobilnetezni. Egy idő után ha lekapcsoltuk az adatforgalmat, sikerült már hanghívást indítani.