Több mint fél évszázados hagyományt törölt el a Playboy magazin, mikor októberben bejelentették, hamarosan megválnak a meztelen nős képektől az újságban.
A pillanat elérkezett, a márciusi újságban már nem lesznek fedetlen keblek, helyette új arculatot követnek, és a fiatalok felé közelednének.
A következő szám borítója már ennek hódol, hiszen
az előlap a népszerű csevegőapp, a Snapchat mintájára készült.
Azért éppen a Snapchat, mivel az app óriási népszerűségnek örvend a fiatalok körében az Egyesült Államokban.
A Playboy pedig épp őket lőtte be új célközönségnek, az újságot elmondásuk szerint a 18 és 24 év közöttiek körében akarják népszerűbbé tenni.
A New York Times már elolvasta az új magazint, mely a váltás ellenére még mindig tartalmaz ruhátlan nőkről készült képeket, ám azokat olyan szögből/világítással készítették, hogy a fotó ne mutasson túl sok részletet.
Szerintük az újság a váltás után egészen naturalista arculatot vett fel, amit követendőnek tartanak, mivel az online felnőtt filmek mellett
már nem volt akkora igény a korábbi stílusra.