A Windows 10 nyáron érkező szülinapi frissítésével még több hirdetés érkezhet az operációs rendszerbe, nagyobb számban jelennek meg szponzorált appok linkjei a Start menüben.
A Microsoft nemrég hardveres partnereinek tartott előadást jövőbeli terveiről. Azonban a cég egyelőre nem erősítette meg a hírt.
A bemutató szerint az eddigi öt darab szponzorált app helyett immár tízet helyeznek el a Start menüben. Ezek a linken keresztül vezetik majd a felhasználókat a Windows Áruházba, letöltésre buzdítva őket. Régiónként más-más tartalmakat ajánl fel a rendszer, a felhasználók előzményeihez, ízléséhez is igazodva.
Bár a funkció kikapcsolható lesz,
sokan nem fognak örülni. A Microsoft valószínűleg így szeretné vonzóbbá tenni az áruházat az appfejlesztők számára.
A Windows 10 már több mint 300 millió eszközön fut, a születésnapi frissítés júliusban érkezik. Ekkortól már nem lehet ingyen frissíteni az új operációs rendszerre.