Úgy tűnik, hogy hamarosan a Google kereső külseje is megújulhat. A 2014-ben bemutatott Material Design formanyelvet húzza rá a cég, amivel eddig az Android Lollipopot használó telefonokon találkozhattak a felhasználók. De ezt használja már a Google Drive és a Google Dokumentumok is, év elején pedig a YouTube-on kezdték tesztelni.
Néhány felhasználó jelezte Redditen és Twitteren, hogy ők már a keresőt is így látják.
Az új megjelenés jellegzetessége, hogy rács-alapon rendezi a tartalmakat, a kereső esetében
kis dobozokban jelennek meg elkülönítve a keresési találatok.
A háttér szürke árnyalatban különül el az eddig fehér helyett. A stílus lényege, hogy visszaadja a plasztikusságot az árnyékok és árnyalatok segítségével.
Ennél érdekesebb azonban, hogy a kiemelt találatok és hirdetések láthatóan a sima találatok közé ékelődnek be, eddig azokat jobb oldalt emelte ki az oldal.
A cég még nem jelentette be, hogy mikor élesedik világszerte az új dizájnt, azt valószínűleg fokozatosan vezetik be. A Google viszont már említette a stílus bejelentésekor, hogy idővel egyre több webes és mobilos termékre húzzák rá a dizájnt, többek közt a keresőre, a Gmailre és a naptárra is.