A Facebook mobilos változatán sokan bekapcsolva hagyják az Automatikus lejátszás funkciót. A rögtön elinduló felvételek között gyakran vannak reklámok, amíg rá nem bökünk az adott videóra,
azok hang nélkül futnak, így zavartalanul átgörgethetünk rajtuk.
A Facebook hirdetői ennek valószínűleg nem örültek, így a cég mostantól feliratozza is az oldalon felbukkanó videohirdetéseket. Ennek köszönhetően ha valaki hangtalanul is látja a videót,
automatikusan beleolvashat, s ezzel be is csalogatja őt a reklám - vélik.
Hogy a feliratok alapértelmezetten láthatóak lesznek-e, az a hirdetőkre lesz bízva, de valószínűleg igen kevesen hagyják majd ki a lehetőséget.
A jó hír, hogy a funkció egyelőre csak az Egyesült Államokban érhető el, és először az angol nyelvterületeken jelenik majd meg, így nálunk erre valószínűleg még sokat kell várni.