A multicég ausztrál kirendeltsége most kísérleti jelleggel továbbment ennél, ugyanis lehetővé tette, hogy a potenciális munkavállalók a Snapchaten keresztül vegyék fel a kapcsolatot a HR-esekkel.
A szokatlan módszer végső soron nem túl funkcionális, ugyanis a 10 másodperces bemutatkozó videóra válaszul a McDonalds állásportáljára mutató linket kapnak a jelentkezők, azaz a céghez való tényleges jelentkezés a megszokott módon zajlik. A snapchates „előjelentkezés" valójában az X és Z generációba tartozók puszta megszólítására szolgál:
amolyan első lökésnek szánják, hogy a fiatalok a komfortzónájukon belül maradva vehessék fel a kapcsolatot a vállalattal, a linket megkapva gyors sikerélményben részesülhessenek, és ezen fellelkesedve nagyobb eséllyel jelentkezzenek a vállalathoz.
Az akció tökéletesen érthetővé válik annak fényében, hogy az ausztrál McDonalds jelenleg olyan 106 ezer főt foglalkoztat, de alkalmazottainak 65 százaléka még nem töltötte be a 18. életévét. A vállalat Ausztrália legnagyobb fiatalokat foglalkoztató munkaadója.
Egyelőre nem világos, hogy bevált-e a snapchates kapcsolatfelvételi módszer a McDonalds-nak.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!