A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Jönnek a reklámok a Messengerbe

mark zuckerberg
Facebook CEO Mark Zuckerberg speaks at the F8 summit in San Francisco, California, on March 25, 2015. Zuckerberg introduced a new messenger platform at the event. AFP PHOTO/JOSH EDELSON / AFP PHOTO / Josh Edelson
Vágólapra másolva!
Megkezdődött a kéretlen funkció nemzetközi bekapcsolása.
Vágólapra másolva!

A Facebook termékfejlesztési felelőse a VentureBeatnek adott interjújában közölte, hogy az elkövetkező hetekben a Facebook Messenger összes felhasználójánál aktiválják a hirdetéseket. Mark Zuckerberg cége idén januárban kezdte meg a reklámok tesztelését, elsőként az ausztrál és a thai felhasználókat örvendeztette meg a fejlesztéssel.

Mark Zuckerberg Forrás: AFP/Josh Edelson

Stan Chudnovsky elmondása alapján a hirdetésekre való rákoppintáskor egy chatfelület jelenik majd meg, amelyen keresztül egy személlyel vagy chatbottal tudnak majd diskurálni a felhasználók. Nem klasszikus hirdetésekről van szó, az ötlet valójában az, hogy a hirdetők és a fogyasztók „kreatív beszélgetésekbe” bonyolódhassanak a Messengeren.

Érdemes tudni, hogy a csevegések kezdeményezése után a hirdetők szponzorált üzeneteket küldözgethetnek a felhasználóknak.

A Facebook Messenger jelenleg havi 1,2 milliárd aktív felhasználóval büszkélkedhet.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!