Jobb idők járnak a havidíjas zenestreamelő szolgáltatások piacát többé-kevésbé létrehozott Spotify-ra. A The Verge egyik írója kiszúrta, hogy a vállalat frissítette az előfizetőkkel kapcsolatos nyilvános statisztikáit: a szolgáltatás összesen 140 millió aktív felhasználóval büszkélkedhet, közülük pedig 60 millióan fizettek elő a Premium csomagra.
Az utóbbi szám kifejezetten lenyűgöző, ugyanis idén márciusban még csak 50 millió fizetős felhasználót tudott felmutatni a vállalat, azaz
olyan 5 hónap alatt 10 millióval nőtt a Premium-előfizetők száma.
Összehasonlítási alapul júniusban az Apple Music 27 millió előfizetővel rendelkezett.
További jó hír, hogy a Spotify hosszas huzavona után új licencszerződéseket kötött a Universal Music és Sony Music zenekiadókkal, így a belátható jövőben a zeneellátása is biztosított. A The Variety szerint a vállalat talán még idén tőzsdére léphet, a mostani fejlemények remekül előkészíthetik a terepet a sikeres részvénykibocsájtáshoz.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!