Szokatlanul sok újdonsággal jelentkezett kedden a Google tulajdonában lévő Youtube. A vállalat bejelentette, hogy általánosan elérhetővé vált a május óta nyilvánosan tesztelt webes felülete, bár az új megjelenés valószínűleg senkit sem fog sokkolni, a videómegosztót rendszeresen használók az elmúlt hónapokban szinte garantáltan találkoztak már vele.
Furcsamód a talán legérdekesebb bejelentés, hogy története során először megújult a Youtube logója is, bár a webes felülethez hasonlóan az új logó sem tér el radikálisan a régitől: a „Tube" felirat mögötti vörös tévéformát áthelyezték a mostantól teljesen fekete színű Youtube felirat elé.
Végül kedden a videómegosztó Android és iOS rendszerű alkalmazásai is kaptak egy frissítést. Természetesen az új verziók már az új logót mutatják, emellett pedig lehetővé teszik a videók lejátszási sebességének állítását.
A közeljövőben a Youtube egy ennél sokkal hasznosabb funkciót is bekapcsol majd a mobilos alkalmazásokban: az álló tájolású videók képesek lesznek teljes képernyős módban kitölteni az egész kijelzőt, így nem lesznek nagy fekete sávok a kijelzőn.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!