Több olvasónk is jelezte már, hogy akadozik az Apple alkalmazásboltja. Van, aki csak új appokat nem tud letölteni, és van, aki tulajdonképpen semmit nem tud elérni az App Store-ban, sőt, még belépni sem tud.
Szerkesztőségünk több tagjánál is akadozni kezdett tegnap az iPhone-okon és iPadeken elérhető App Store, de a legtöbben azt hitték, a készülékük – vagy ők maguk – okozták a hibát. De nem. Előfordul, hogy minden rendesen működik, de olyan sok hibát tapasztaltunk, hogy szinte biztos, hogy az Apple lesz a forrás.
Úgy tűnik, hogy az újbóli iCloud-bejelentkezés a felhasználók egy részénél megoldja ezt a problémát, de sajnos nem mindenkinél. Várjuk az Apple részéről is a hiba megerősítését, vagy javítását, megírjuk, ha valamelyik megjött.
Az újbóli bejelentkezés a Beállítások iTunes & App Store pontjában, az Apple ID-nál lehetséges.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!