Ezért jön minden évben új Call of Duty
![cod, call of duty, Call of Duty: WWII teszt](https://cdn.origo.hu/2023/12/FAije18_uDaUdQ5YHeG4kL0oMlYp2S9Q-RNfcgk3Orc/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50Lzk0MDA5NTMyZjYwMTRjZjU4ZjkzMTUwYWI5MjY5Mjlj.webp)
Az elmúlt évek modern vagy futurisztikus környezetben játszódó Call Of Duty játékai után az idei WWII epizód visszatért a széria gyökereihez, és második világháborús lövöldözésre invitálja a gamereket. Tesztünk tt olvasható a játékról, és az Activision legújabb sajtóközleménye alapján úgy tűnik, hogy nem csak mi csalódtunk benne kellemesen.
Ugyan a Call of Duty az elmúlt években a vártnál talán rosszabban muzsikált az eladások tekintetében, azonban az Activision futószalagon szállítja a széria tagjait, amiből sejthető, hogy anyagi bukásnak ettől függetlenül soha nem volt nevezhető a sorozat.
Most kiderült, hogy a WWII eladásai konkrétan szárnyalnak: a forgalmazásának első három napján
500 millió dollár, azaz olyan 134,2 milliárd forint értékben sikerült értékesíteni.
Konkrét számokat sajnos nem kaptunk, azonban a kérdéses időszak alatt kétszer annyi fogyott belőle, mint a tavalyi Call of Duty-ból, és Sony PlayStation 4-en megdöntötte az első napi eladási rekordot. A Call of Duty legújabb része az első három napban több pénzt generált, mint a Thor: Ragnarök és a Wonder Woman mozifilmek kombinálva.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!