„Mitől válik valaki igazán jóvá? Mi kell ahhoz, hogy valaki legyőzze a saját korlátait?" – ezzel a gondolattal indít a Huawei legújabb kampányfilmje, amelyben arra keresi a választ, mi kell ahhoz, hogy valaki elérje az álmait és új perspektívák nyíljanak meg előtte a világban. Erre utal a Mate Szériáról forgatott film záró szlogenje, a „Kitárul a világ" is.
Az üzenethez nem is választhatott volna a vállalat Hosszú Katinkánál jobb hazai arcot, hiszen Katinka néhány évvel ezelőtt még a karrierje befejezésén gondolkodott, azóta viszont három olimpiai bajnoki címet is nyert.
A Huawei P10-es szériájának sikere után a vállalat ismét Hosszú Katinkát kérte fel legújabb kampányához. Az együttműködés keretében az úszónő a gyártó vadonatúj modelljét, a Mate 10 Pro-t népszerűsíti.
A kampány mottója Make it possible („Tedd lehetségessé"), számunkra pedig Katinka az egyik leghitelesebb személy, ha a kemény munkáról és a határok folyamatos feszegetéséről van szó. Az Iron Lady sebessége, teljesítménye, állóképessége bámulatos, ahogy ezt a nyári Vizes Világbajnokságon is bizonyította, ezért nem is volt kérdés, hogy őt szerettük volna látni új csúcskészülékünk, a Mate 10 Pro arcaként.
- mondta Ament Amarilla, a Huawei senior marketing managere.
A háromszoros olimpiai bajnok úszónő örömmel vállalta el újra a márkanagykövet szerepét az előző kampány sikere után: „A Huawei és én ugyanazokat a dolgokat tartjuk fontosnak a sportban és az üzleti életben egyaránt. Nagyon sikeres évet tudhatunk magunk mögött és remélem, ez az együttműködés is hasonlóan jól alakul majd." Katinka nagyon aktív a közösségi média felületein, ezért a gyártó mesterséges intelligenciával felszerelt készülékeiben a fotózási funkciók számára a legfontosabbak.
A Mate 10 Proban az abszolút kedvencem egyértelműen a duál kamera, amit ismét a Leicával közösen alkottak meg. Fontos, hogy minél több és jobb minőségű tartalom kerüljön fel rólam a közösségi oldalaimra, de nem mindig van időm két edzés vagy verseny között sok képet készíteni magamról. A Mate 10 Proval gyorsan és jó minőségben fotózhatok, ami hatalmas segítség a mindennapokban.
- mondta a háromszoros olimpiai bajnok úszónő.
Egyre népszerűbb a márka
Az eddigi közös kampány jót tett a Huaweinek, a márka hazai figyelembevétele (brand consideration) egy év alatt megduplázódott, jelenleg 42 százalékos. A kelet-és közép európai régióban Magyarországon a legmagasabb ez az érték.