A Facebook tagadhatatlanul a monetizáció mestere. Ezt mi sem bizonyítja jobban annál, minthogy továbbra is képes a számottevő növekedésre, pedig az elmúlt években közösségi portálból a felhasználókat háttérbe szorító reklámmegjelenítő platformmá vált. Nagy sikere ellenére a cég persze folyamatosan dolgozik a bevételi mutatóinak további javításán, és most nem félt lemásolni a Google egy potenciálisan sok bevételt generálni képes hirdetéstípusát.
Az Engadget beszámolója alapján a napokban szélesebb körben megkezdődött az interaktív játékreklámok tesztelése. Az új hirdetéstípussal a fejlesztők mini demókat készíthetnek a játékaikból, amelyeket a reklámokra kattintva vagy koppintva indíthatnak el a facebookozók.
A tesztelés korai tapasztalatai alapján az interaktív reklámok 47 százalékkal hosszabb ideig tartják fenn a facebookozók érdeklődését, mint a klasszikus hirdetések.
A jelenlegi tervek szerint az interaktív reklámozás valamikor az év későbbi részében válhat elérhetővé a Facebook összes hirdetője számára, jelenleg csak néhány tucat játékfejlesztő fér hozzá a hirdetéstípushoz.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!