Eddig úgy nézett ki, hogy az Apple HomePodból nagyjából 2-4 millió darab találhat gazdára az idei évben. Ez csalódást keltő számadat, ha figyelembe vesszük a rivális termékek népszerűségét. A Canalys elemzőcég szakemberei szerint a számok ugyanakkor helytállóak voltak.
A Canalys úgy véli, hogy 2018-ban továbbra is nagy tempóban növekedik majd az okoshangszórók piaca. A globális eladások az év végére elérik a 100 milliót, ami éves szinten 150 százalékos növekedést jelent.
A piac 50 százaléka az Amazon Echo szériás eszközök kezében van, míg a maradék 30 százalékát a Google Home széria teszi ki.
Az Apple a harmadik legnépszerűbb, de mindössze a piac 4 százalékát mondhatja majd magáének az év végén, ami nagyjából 4 milliós eladást jelent 2018-ra vonatkozóan.
A HomePod idén február óta kapható, de csak néhány piacon. A következő években lassan, de azért emelkedhet a népszerűsége. 2022-re globálisan 310 millió okoshangszóró fogyhat, az Apple ennek a 10 százalékát adhatja el.