Rossz hírt kaptak a YouTube nézői

YouTube app on digital devices App MEDIA Mobile Tech TECHNOLOGY application blog code communication data developer FILM FILMING iPhone LOGO movie news PHONE programming social social media STREAM streaming VIDEO video blog vlog vlogging youtube
The YouTube video app is seen on various digital devices on 28 March, 2017. (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto)
Vágólapra másolva!
Drámaian nőhet az átugorhatatlan hirdetések száma.
Vágólapra másolva!

Folyamatosan kísérletezik a különféle hirdetési formátumokkal a YouTube, hogy maximalizálja a saját és a partnerei bevételét. Természetesen a nézőket bosszantó hirdetések kontraproduktívnak bizonyulhatnak, így például idén januártól a cég befejezte a 30 másodperces, átugorhatatlan hirdetések megjelenítését.

Forrás: NurPhoto/Jaap Arriens

Persze az elnyomhatatlan hirdetések ettől még nem váltak a múlttá, sőt: a YouTube bejelentette, hogy mostantól kezdve a mozgóképei monetizációjára jogosult összes tartalomkészítő aktiválhatja az ilyen reklámok megjelenítését a csatornáiban.

A YouTube jelenleg hat, tizenöt és húsz másodperces verziókban ad lehetőséget az átugorhatatlan reklámok megjelenítésére.

Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!