A hírességek fotóit gyakran úgy látjuk, hogy nagyon alapos szerkesztésnek vetették azokat alá, azért, hogy az illetők vonzóbbak, szebbek legyenek. Ezt a trükköt manapság már a mobilpiacon is bevetik.
A OnePlus csalt az egyik reklámjában, amelyben a OnePlus 6T népszerűsíti a YouTube-on és az Instagramon. Az Android Police rámutatott, hogy 43 másodpercnél jól látható, hogy a OnePlus 6T külsejét komolyan átszabta a reklám kedvéért a gyártó.
A képernyő alsó keretét eltüntették, illetve a vízcsepp alakú szenzorsávot is manipulálták a videóban.
Mindez arra utal, hogy a OnePlus és a gyártók szerint mindenki keret nélküli kijelzőket akar. Azt is jelzi továbbá, hogy a vásárlóknak óvatosnak kell lenniük azzal kapcsolatban, amit az okostelefonok reklámjaiban látnak. Vásárlás előtt érdemes élőben is megnézni a kiszemelt modellt.