A kimagasló ár-érték arányú okostelefonok bajnokaként számon tartott Xiaomi sokak számára csalódást keltő lépést fontolgat: az ügyvezető igazgatója egy Technode által lefordított videóban arról beszélt a napokban, hogy szeretné emelni a cég termékeinek az árát. Ennek alapvetően két célja lenne: egyrészt a több befektethető pénznek hála jobb készülékeket készíthetne a vállalat, másrészt pedig kiléphetne az eddigi árpolitikája miatt kialakult skatulyából. Lei Jun szeretné, ha nem egy „olcsó” mobilokra szakosodott gyártóként tekintenének a Xiaomira.
Szerencsére két jó hírrel is szolgált az ügyvezető. Az állítása szerint a jövőbeli készülékek árait csak moderált mértékben szeretné emelni, azaz a közismert vállalatok rivális megoldásaihoz képest azért továbbra is sokkal olcsóbbak lennének a mobiljai. A kevésbé vastag pénztárcával rendelkező ügyfelek számára pedig jó hír, hogy ő kifejezetten a Xiaomi márka megreformálásáról beszélt, azonban
az olcsóbbik Redmi termékcsaládja az idei év elején önálló márkává vált.
A Redmi márkájú mobilokat valószínűleg nem érintik a jövőbeli tervei, már csak kényszerűségből sem, elvégre ezek esetében az ár-érték arány az abszolút legfontosabb eladási tényező.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!