A magyar tulajdonú Geomant már 10 országban, többek között az Egyesült Királyságban, Ausztráliában és az Egyesült Arab Emírségekben is jelen van - világszerte kb. 300 ügyféllel rendelkezik,
összesen mintegy 15 ezer fős call center szakember gárdát kiszolgálva.
A cég olyan nemzetközi vállalatokkal dolgozott már együtt, mint az Affidea vagy az Autonet, március végén pedig fontos mérföldkőhöz érkezett: 10 évnyi sikeres szakmai partnerséget követően felvásárolta az Inova Solutions-t, amely 35 éves múlttal rendelkező amerikai vállalatként a valós idejű teljesítménymenedzsment és vizuális kommunikációs megoldások egyik vezető szolgáltatója.
A vállalat ügyfélportfóliójába tartozik többek között a GE, a Yahoo és az AVON.
Az akvizíció sikerét elősegíti, hogy a két vállalat hasonló erősségekkel rendelkezik: mind a Geomant, mind az Inova széles ügyfélkört és jól kiépített partnerkapcsolatokat tudhat magáénak, ráadásul célcsoportjuk is azonos, digitális ügyfélkapcsolati megoldásokat – többek között felhő alapú és mesterséges intelligencián alapuló technológiákat - kínálnak közepes és nagyméretű vállalatok számára, rövidtávú megtérülést ígérve. Így mindkét vállalat ügyfélköre érezheti a felvásárlás előnyeit: a kiterjedt tapasztalatok és szolgáltatások egyesítését. Az akvizíció keretén belül egyelőre megmarad az Inova márkanév, az „Inova Solutions – a Geomant vállalata" nevet használja majd a cég. Az Inova menedzsmentje hamarosan egy magyar kollégával egészül ki, aki többek között az integrációs folyamatok zökkenőmentes lebonyolításáért felel majd.
A felvásárlással a Geomant új szereplőként tör be az amerikai piacra, méghozzá nagy előnnyel: az Inova teljes ügyfélbázisa, csapata és tapasztalata segít majd abban, hogy a magyar tulajdonú cég Amerikában is sikerrel értékesíthesse termékeit és szolgáltatásait.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!