A tévéokosító kütyüket készítő Roku sajtósai a szezon vége felé közeledve rájöttek, hogy érdemes lenne reklámcélból készíteni egy nyaralásos infografikát, de persze inkább később, mint soha. A OnePoll piackutató cég segítségével a vállalat kétezer 18-51 év közti amerikait kérdezett meg a nyaralással kapcsolatos elvárásairól és félelmeiről.
A megkérdezettek 75 százaléka abszolút alapvetőnek tartja az internetkapcsolat meglétét a szálláshelyen, és 49 százalékuk konkrétan katasztrófaként könyvelné el, ha nem tudna kapcsolódni az internetre a nyaralása során. A megkérdezettek a szálláshelyre érve átlagosan 26 perc után kérik el a wifi jelszavát, a gyerekeik pedig 31 perc után kezdik el nyaggatni őket azzal, hogy tévézni szeretnének.
Az amerikai turisták TOP5 nyaralásos katasztrófája:
A Roku szerint az amerikaiak kedvenc nyári filmjei a Goofy, az American Graffiti, az Adventureland – Kalandpark, a Majdnem híres, továbbá a Baywatch.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!